недеља, 13. новембар 2011.

Welcome, mon amis!

"Treba govoriti jer je cutanje lenost i kukavicluk...", rekao je Ivo Andric.A ja mnogo govorim i mnogo pisem. Ali sad da ne smaram sa cuvenim licnostima i citatima, nego da kazem sta je vazno.
Moj pseudonim je Jane po cuvenoj spisateljisti(nije bitno da li je srpska ili hrvatkska rec). I ovde (zahvaljujuci meni)* cete moci da citate o svemu i svacemu. Ovo ne pisem zbog vas (ako iko ovo bude iko citao, a kladim se da nece), vec zbog sebe.. A sad 70% citalaca (koliko je 70% od nula?) misli: "Ako vec tako kazes, ja necu ni da citam", (molim vas ne idite, volim vas ) i ode na fejs ili gde vec. Mene nije briga sta drugi kazu o meni. Ako me ogovaraju kada nisam prisutna, nista me ne boli. U mom odsustvu mogu i da me i uzudaraju. :) Tako da samo navalite... However*, blog mogu da citaj svi: od najmladjih generacija do najstarijih (u prevodu:nadam se da neceju citati neki fosili i dinosaursi, izvinjavam se, stariji ljudi, nego tinejdzeri) ili niko.
Hvala na odvojenom vremenu za dosadjivanje. Pozz od mene...

P.S. Nadam se da ce vam neke recenica posluziti na pismenim zadacima jer je to jedina korisit od mene.

P.P.S. Izvinjavam se zbog ogranicenog recnika jer navodno imamo mali fond reci...

P.P.P.S.
Uzimajte u obzir da sam cesto sarkasticna, ironicna itd.
*zagrade preedstavljaju ono sto bi moglo da se izbaci, a da sustina teksta ostane ista, ali kod mene ono sto je medju zagradama predstavlja najbitnije teze posta
*however(eng)-kako god, ovu englesku rec cu cesto upotrebljavati

Нема коментара:

Постави коментар